Sunday, January 28, 2018

Dua kosong satu lapan

HI READERS,

So, what's up guys? I'm good, maybe? Aku dah lepas test JPJ. Lesen kereta dan motor kedua-duanya dah ada dalam genggaman. Lesen kereta buat frame je, untuk kegunaan masa depan sebab aku tak plan nak drive kereta lagi sekarang ni. Haa, so naik motor jela kann.

Btw, next month aku futher study kat UKM insyaAllah for my master. Belajar la kau Na sampai muntah sampai penat sampailah bosan tengok perkataan. Selagi mampu belajarlah. Kekadang rasa study ni macam something our self satisfying thing, betul ke ayat aku ni? 😅 Entahlah.

Dulu kat Jambi kami ber-10, sekarang mungkin tinggal ber-6. Dari UniSZA ke UIN STS Jambi sampailah ke UKM. Hopely semua dapat graduate sama-sama for our master. No one left behind, bahu sama bahu sampai ke penghujungnya. Gambatte!



Kitorang amik kos Pengajian Arab dan Tamadun Islam if i'm not mistake, sejarah lagi ye. Idk, should i say i love history? But i'm not really attached to it as far as i know. Just because i got a good result in my history's exam and people sometimes told me 'kau suka sejarah ea?' 'power sejarahla kau' then i thought owwhh maybe i should give it a try. Haha, simple betulla kau. Tapi kekadang bila dah rasa macam absorb with something 'history' masa tu la curiosity aku aktif and i started dig for more and more, well..i like this side of me.


PRAY FOR ME!
PRAY FOR UNA!
PRAY FOR YUNA!
PRAY FOR NANA!

No comments: